Steinhart hodinky
Steinhart Timepieces. Úspech sa zrodil z hnevu...
Rodák z Augsburgu, Günter Steinhart sa stal svetoznámym vďaka svojim hodinkám. Inžinier, v súčasnosti hodinár, si vďaka svojej vášni pre hodinárstvo získal zákazníkov po celom svete. Pre Güntera Steinharta je najkrajšou melódiou tikot jeho hodiniek. Vo výstavnej miestnosti svojej firmy vystavuje viac ako 30 rôznych modelov, z ktorých každý má svoj príbeh, ktorý ho s pánom Steinhartom, ako správnym vášnivým hodinárom, spája. Steinhart založil svoju spoločnosť v roku 2001. Jeho exkluzívne hodinky sa predávajú nie len v Európe, ale aj v Ázii, dokonca aj na Filipínach. "Vždy som bol fascinovaný strojárstvom a dizajnom hodiniek" hovorí 58 ročný hodinár s iskrami v očiach. Avšak kariéra pána Steinharta začala úplne inak. Ako diplomovaný inžinier niekoľko rokov úspešne pracoval ako architekt v Augsburgu. Nakoniec však vyhrala jeho vášeň pre hodinky: "Vždy som bol naštvaný na drahé hodinky alebo drahé náramky. Tak som si pomyslel: Musí byť predsa možné vyrobiť hodinky v dobrej kvalite a za primeranú cenu ". Začiatok skutočného úspechu Güntera Steinharta bol spojený s nadväzovaním kontaktov. Steinhart ich nadväzoval skutočne všade. V baroch, vo švajčiarskych dedinách i cez telefón. "Veľmi veľa vecí sa deje náhodne, " hovorí Steinhart, ktorému jeho nadšenie pre hodinky otvorilo mnohé dvere. Günterovi Steinhartovi sa aj dnes stále darí v podnikaní, pretože neustále rozvíja myšlienky o svojich hodinkách. Od počiatočného nákresu k hotovému modelu to trvá asi rok. "Každé hodiny majú svoj príbeh. Dal som im svoje srdce a dušu, takže si môžete povedať, že všetky tie hodinky sú ako moje deti." Güntera Steinharta odlišuje od jeho konkurencie aj to, že navrhuje podľa svojho vkusu: „Nepýtam sa sám seba, či sa model ujme na trhu. Robím len to, čo chcem ja." Tým zároveň ohraničil svoje miesto v tomto odvetví. Nezaujíma sa o iných výrobcov hodiniek, nakoľko jeho pole pôsobnosti predstavuje viac ako 10 rokov výhradne predaj cez internet. To prirodzene znamená nové riziká: "Pri podnikaní s hodinkami musíte byť úprimný. Platí to práve pri on-line predaji, pretože každý môže na internete uviesť svoj názor - a každý to aj robí." Tak získavajú zákaznícke servisy a slušnosť úplne novú váhu.
Nemecká značka s vynikajúcim pomerom cena / kvalita.
95 položiek